Mennesker over logoer
Vores udgangspunkt for employer branding er at målgruppen skal kunne identificere sig med de mennesker, der danner organisationen. At arbejde sammen med en passioneret og kompetent kollega med hjertet på rette sted giver langt mere mening end at arbejde under et logo med en masse skueværdier.
Salling Group
Kunde
Employer Branding
Videotype
Platform
Salling Group
Kunde
Employer Branding
Videotype
Kanal
Troværdighed
Med videoformatet har du mulighed for at opnå, noget af det vigtigste som virksomhed: At blive anset som troværdige.
Grunden til at employer branding videoer kan skabe den her troværdighed, er gennemsigheden og den ærlige fortælling om arbejdspladsen.
Vi pakker altså virksomhedshåndbogen væk og lade medarbejderne tale deres passion direkte fra hjertet.
Sådan skaber vi autentiske historier, sammen.
Gennem mange års erfaring med Employer Branding mener vi, at vi har knækket koden til den autentiske historie. Vi har skabt en metode, hvor i er involveret fra start til slut. Vi finder de gode historier i jeres organisation, som kandidater kan relatere til, som de ønsker at være del af.


Indledende møde
På det indledende møde skaber vi en plan for jeres Employer Branding. Er det en video serie eller enkeltestånde. Vi snakker målgrupper, kampagne strategier og distributionen.


Casting
Sammen udpeger vi alt fra 3 til et tocifret medarbejdere fra jeres organisation. Vi caster dem og stiller spørgsmål fra øst til vest, for at finde ud af, hvad driver dem i deres hverdag.


A-roll
Efter endt casting har vi udvalgt et ønsket antal medarbejdere, som vi nu interviewer for anden gang. Vi ved, hvem de er og hvad der driver dem. Nu bliver vi mere specifik for at ramme den autentiske historie.


B-roll
I denne fase at vi skal optage dækbillederne, som skal understøtte historien. Vi optager på arbejdspladsen og til fritidsinteresserne – alt det der danner det fulde menneske.


Post-produktion
Nu er har vi alle de optagelser, som vi skal bruge og redigering kan begynde. Der bliver nu redigeret, lyd-mixet, color-gradet og lagt sidste hånd på jeres nye Employer Branding kampagne.


Distribution
Nu skal employer branding kampagnen ud og leve. Mulighederne er mange, men vi laver den bedste strategi til jer, så indholdet kommer bedst muligt ud til jeres målgruppe.
Indledende møde
Step 1
På det indledende møde skaber vi en plan for jeres Employer Branding. Er det en video serie eller enkeltestånde. Vi snakker målgrupper, kampagne strategier og distributionen.
Casting
Step 2
Sammen udpeger vi alt fra 3 til et tocifret medarbejdere fra jeres organisation. Vi caster dem og stiller spørgsmål fra øst til vest, for at finde ud af, hvad driver dem i deres hverdag.
A-Roll
Step 3
Efter endt casting har vi udvalgt et ønsket antal medarbejdere, som vi skaber histroier med. Vi ved, hvem de er og hvad der driver dem. NU skal vi fortælles deres historie.
B-Roll
Step 4
I denne fase at vi skal optage dækbillederne, som skal understøtte historien. Vi optager på arbejdspladsen og til fritidsinteresserne – alt det der danner det fulde menneske.
Post-produktion
Step 5
Nu er har vi alle de optagelser, som vi skal bruge og redigering kan begynde. Der bliver nu redigeret, lyd-mixet, color-gradet og lagt sidste hånd på jeres nye Employer Branding kampagne.
Distribution
Step 6
Nu skal employer branding kampagnen ud og leve. Mulighederne er mange, men vi laver den bedste strategi til jer, så indholdet kommer bedst muligt ud til jeres målgruppe.
Det siger kunderne om os…


“
Videoerne har simpelthen resulteret i en større mængde af ansøgere. I det hele taget har vi fået rigtig god feedback på videoerne. Særligt nævner folk, at vi ligesom viser ”rigtige” mennesker, hvilket er med til at skabe en enorm troværdighed. Vi kan virkelig mærke, at det styrker hele vores brand, når vi formår at have skildret mennesket bag uden at bruge noget fast manuskript eller storyboard
Karin Sommer – Marketingsdirektør, føtex
“
Responsen er god, både på indholdet og på håndværket bag, så kudos til jer 🙂 Det er lige før jeg håber at nogen synes det er skrammel, for jeg er squ ved at være træt af at rose jer…
Ulf Bach-Vedel – Senior Project Manager, Grundfos
FAQ
Hvad er Employer Branding?
Employer Branding er virksomheders mulighed for at markedsføre sig, som en attraktiv arbejdsplads for potentielle kandidater.
Hvorfor virker video?
Video er et af de allervigtigste værktøjer, som en virkosmhed kan bruge i deres Employer Branding, fordi man virkelig kan komme under huden på medarbejderne, kulturen og værdierne i virksomheden, hvor autencitet er i højsædet.
Hvor lang skal videoen vare?
Der er ikke et facit i forhold til varigheden på videoerne, som der bruges til Employer Branding. Det vigtigste er historien, så skal den potentielle kandidat nok se videoen til ende.
Hvorfor er Employer Branding vigtigt?
Kampen om kandidaterne spidser til. Derfor handler det om at gøre din virksomhed attraktiv og skabe relation til kandidaterne. Desunden styrker Employer Branding også jeres brand for jeres kunder.
Vi har lavet Employer Branding for…








Create Media ApS
CVR: 40481826
Adresse: Helge Nielsens Allé 7.4C - 8723 Løsning
Telefon: 51 93 39 93
Mail: kontakt@createmedia.dk
Title | Address | Description |
---|---|---|
Helge Nielsens Alle 7, 8723 Løsning, Danmark |

